الخميس، 22 أغسطس 2013

10/10

بكتب ، بكتب لتأريخ اللحظة ، عشان أحتفظ بالإحساس اللي أنا حساه لقدام يمكن أحتاج أرجع أقراها  ، يمكن هردم على كل السنين الضلمة  التراب في يوم وأبقى مختلفة ، يمكن كمان مش هبقى مضطرة أقوم 4 الفجر عشان أكتب كل الكلام اللي بكتبوا دلوقتي !

حقائق أكيدة :
1_ أنا مجروحة والهروب من الحقيقة دي مش هيطمسها
2_ محتاجا أصلي لجرحي
3_ الثقة لما بتهز بتاخد وقت عشان ترجع مكانها ، رجوع الثقة مش زرار ومش قراري ، الثقة مادة تراكمية
4_مفتقدا أبقى مع الناس  ، وخايفا لو حصل حاجة لقلبي ألاقي فراغ كبير ، لازم أرجع للناس!
5_أول مرة أمر بموقف زي دا ، دايماً كنت بتفرج عليه في الأفلام !
6_النهاردة في مظاهرات في الشارع ، أنا مش ناوية أعيط على حد ، روحوا للموت برجليكوا بقى !أنا مش فاتحا قنواتي الدمعية سبيل
7_ماما أنا مش عايزة أجوز ، أتمنى تشيلي الفكرة من دماغك ، رغبتي مش مقطعاني قوي عشان أروح أجوز أول واحد يخبط عالباب وألحق نفسي قبل ما يفوتني قطر الجواز في العشرينات ، أحلى حاجة في فكرة الجواز والعلاقة يا ماما هوا إن الناس تجيب عيال ، وأنا مش هجيب عيال في بلد زي دي ، أنا زهدت في الجواز .
8_في كل الأحوال أنا هبقى قوية !
9_إحمل عبء قلبك وحدك
10_ الأحضان الدافية بيبقى فيها شوك

حاجات مش اكيدة :
1_النهايات السعيدة
2_ دا تخليص حقوق ودايرة بتدور عليا !؟
3_أنا أنانية !؟
4_هنسى بجد وهسامح من قلبي ولا ﻷ !
5_كوني بحب منغير مقابل !
6_أنا واثقة في نفسي !؟؟؟
7_هنام زي الناس !؟
8_هسافر إسكندرية !؟
9_هسافر أي حتة في البلد دي بعد كدا !؟
10_ حقيقتي!؟



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق